Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2011 00:46 - На мен ми пука
Автор: pollypetkova Категория: Други   
Прочетен: 1959 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Докато има хора на които не им пука какво става около тях , положението в което се намира българския народ няма да се промени. Докато не се промени манталитета на масите нищо няма да стане. Попитайте някой между 15 и 19 години за отношението му към СРС-тата. Попитайте го и за мнението му за някоя голяма дискотека или клуб....Те не познават комунизма (както и аз).Тях не ги интересува кой е на власт , стига мама и тати да им дават достатъчно парички за излизане.Тях не ги интересува откъде са дошли парите. Те нямат цвят и мирис. Не е срамно да откраднеш. Срамно е да те хванат. Цялото това съзнание се оформя още в детството. Гледали ли сте скоро картооннетуорк?Е, аз го гледам от време на време.По големи базсмислици,освен в парламента няма!!!Най-смисленото филмче,което съм гледала там е Том и Джери. И то е по скоро забавно и развлекателно.Децата ни се образоват от телевизията и интернет. Това е нашето бъдеще!!!И на тях не им пука дали ще ударят някой съученик , на тях не им пука дали учителката ще разбере. На тях не им пука!!!
Това е примера, който вземат от родителите си.
Е, на мен ми пука!!!
На мен ми пука!!!
Независимо дали си купувам стари еклери в сладкарницата или слушам поредните бисери на депутатите ни. Независимо , че по чашата с кафе , която съм си поръчала има червило или се вбесявам от наглото отношение на монополистите.
На мен ми пука!!!
И не искам да бягам. Не искам да живея в друга държава. Искам да остана тук. И да живея добре.Не искам да работя по 12-13 часа на ден и на края на месеца да се чудя дали да си платя тока или да пропусна В и К-то този месец. Пък лятото когато сметките за отопление не са толкова високи ще наваксам.Не искам от тези 12-13 часа да ми внасят осигуровки за 4.
На мен ми пука!!!
Но докато думите не се превърнат в действия положението ще си остане същото. Големите промени трябва да започнат от малкия,дребен животец на обикновения човечец.
На мен ми пука!!!
А на теб?


Тагове:   политика,   мнение,   живот,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleonoraknyazheva - Браво за позицията, Поли.:)
04.02.2011 00:56
И на мен ми пука. Нищо, че почти ежедневно се чувствам като пришълка от друг свят. Впрочем усещането може и да не е безпочвено.;))))
цитирай
2. pollypetkova - И на мен ми пука. Нищо, че почти еж...
04.02.2011 01:17
eleonoraknyazheva написа:
И на мен ми пука. Нищо, че почти ежедневно се чувствам като пришълка от друг свят. Впрочем усещането може и да не е безпочвено.;))))

Не си пришълка.В наши ръце е да променим НАШИЯ свят.
Благодаря за прочита.Радвам се че не съм единствената на която й пука!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pollypetkova
Категория: Други
Прочетен: 48547
Постинги: 32
Коментари: 12
Гласове: 84
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930